amerika-again.reismee.nl

Southern Maid

Southern Maid

Vandaag, geen plannen gemaakt. We waren heel laat wakker en pas rond 10.30 uur beneden bij de balie voor tips. We zullen het wel nodig gehad hebben. Shreveport is niet zo’n heel bekend stadje en de tips die we krijgen van de baliemedewerker zijn voor het zusterstadje in Bossier City. Er is daar een boardwalk waar van alles te doen is. Daar gaan we kijken! We besluiten naar de film te gaan, First Man. De film is in Imax en start om 12.30 uur. We zijn mooi op tijd, kopen kaartjes en gaan naar binnen. Was een gave film!

Als de film afgelopen is lopen we nog over de boardwalk, langs de winkels. We eten pancakes, full stack with butter and sirop, en besluiten dat we naar Southern maid gaan voor........donuts! Er is ons verteld dat zij de lekkerste donuts uit de buurt maken en warm zijn ze het lekkerst!! We gaan voor ‘a dozen’, twee warme en nog tien gesorteerd. Als we in de auto zitten eten we eerst de warme op, echt heerlijk! In het hotel aangekomen kunnen we bijna niet wachten om de volgende te proeven. Ze zijn echt skoftig lekker! Voor de rest niet veel gedaan vandaag, we hadden echt even een rustdag nodig ;) Het zijn ook allemaal zeer veel indrukken die we opdoen bij alles wat we doen. Voor morgen gaan we weer plannen maken, we weten alleen nog niet precies wat! We kunnen op dit moment ook even niet zoeken want de WiFi ligt eruit, ze zijn ermee bezig ‘as I write’. Ik hoop dat het opgelost is voordat we gaan slapen.......We gaan nog even de whirlpool en het zwembad in ‘than we call it a day’.

See y’all tomorrow ;)