amerika-again.reismee.nl

Moving day

Precies 11.00 uur checken we uit. Peet staat nog te praten met een man in de lift, hij was onderweg naar Panama City om hulp te bieden. Achter zijn pick-up een paardentrailer vol eten, kleding etc...dat is een andere kant van Amerika. De klacht over de WiFi, wat het sinds gisteravond weer niet doet, staat niet in verhouding tot de actie van deze man dus laten we achterwege.....

Koffers in ‘the truck’ en onderweg naar Memphis!

Om 11.45 uur rijden we voor ons een nieuwe staat in, Arkansas, the natural state. Rond 14.15 uur stoppen we bij Starbucks voor koffie en benen strekken. Er zit een mall aan vast dus we lopen even een rondje. We gaan weer naar ‘the truck’ om onze weg te vervolgen naar Memphis.

Helaas lag de WiFi er constant uit bij het laatste hotel dus weinig app contact, sorry about that! We willen het proberen bij de eerste koffiestop (Starbucks) als we onderweg gaan maar ook dat lukte niet echt. Het eerste contact was weer in een Target maar was van korte duur.

Om 18.30 uur komen we aan bij het hotel, we checken in, brengen de koffers naar de kamer en gaan eerst naar de buren ;) Ihop zit ernaast en daar hebben we laatst heerlijk gegeten!! Peet gaat voor een hamburger met bacon (de lekkerste die hij tot nu gehad heeft) en ik neem een omelet, heerlijk gegeten weer. We gaan terug naar het hotel en zijn na zo’n dag rijden best moe. Voor morgen willen we vroeg op, ontbijt tot 9.30 uur, en dan downtown. We zijn de plattegrond aan het bekijken voor morgen dus morgen een nieuwe uitdaging, Memphis, Tennessee!

Tot morgen.