amerika-again.reismee.nl

Homey

Vandaag zoals gezegd een reisdag, naar Bowling Green. Als we nog een uur van Bowling Green verwijderd zijn staan we bij een tankstation waar Peet wordt aan gesproken. De auto waar de man uit komt staat naast ons met blazende speakers (wat een herrie). Hij komt op Peet aflopen, groet hem als ‘homey’ en zegt naar Memphis te gaan. Peet zegt de ander kant op te gaan en meteen vraagt hij geld om te tanken. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd maar wel net zo vervelend!! De man gaat de rest van de tankende mensen af, er komt een vrouw naar buiten die ze weg stuurt. Wij rijden weer door......

Om een uur of één zijn we gestopt om bij Ihop om te eten. Er zijn ook wat winkels waar we heen lopen. Bij Marshall gaan we naar binnen waar we wat parfum scoren. We kregen als tip om naar Okry Mill Mall te gaan in Nashville. Nashville ligt net voor Bowling Green, het is inmiddels 15.30 uur dus daar stoppen we. Het is echt supergroot!! We lopen er een rondje en stappen binnen bij verschillende winkels, zo ook bij Outdoor World, voor onze begrippen Bever XXXXL en het is zomaar 19.30 uur. Het is nog een half uur rijden naar het hotel dus hier gaan we nog eens kijken ;) Het is al donker als we naar het hotel rijden en arriveren daar om 20.15 uur. Koffers uit de auto en eerst even een nachtje slapen.

We hebben al gezien dat hier leuke dingen te doen zijn, gaat goed komen........morgen!