amerika-again.reismee.nl

Appalachians

Zoals gezegd vandaag een reisdag, we reizen van Bowling Green, Kentucky naar Ashevillle, North Carolina. Om 14.08 uur geeft een bord aan dat we de eastern time binnen rijden en door de WiFi in de auto wordt alles gesynchroniseerd, alles staat nu op 15.09 uur ;) Dus het tijdsverschil met Nederland is weer gedaald naar zes uur. We zien het landschap veranderen als we door Appalachian Mountains rijden, we klimmen en dalen meer (m’n oren ploppen open en dicht) en het uitzicht is werkelijk prachtig!! Wat een land, wat een natuur! Awesome!! Onderweg stoppen we nog even om te tanken en de benen te strekken. De man achter de counter zet nog even verse koffie. We gaan lekker buiten in het zonnetje staan met onze koffie en als deze op is vervolgen we onze weg. Rond een uur of zes hebben de Crowne Plaza en wij elkaar gevonden. Prachtig gelegen op een berg waarbij we met de lift naar beneden moeten naar onze kamer, heel apart met een prachtig uitzicht. We gaan nog even naar de dichtstbijzijnde Walmart want onze voorraad is bijna op en als we terug in de kamer zijn gaan we kijken voor morgen ‘what to do’. Het was weer een mooie reisdag, tot morgen!