amerika-again.reismee.nl

JESUS!

We zijn om 9.30 uur vertrokken voor onze reisdag. Deze gaat naar Sanibel Island, FL. De rit is zo’n zes uur rijden zonder stops. Het is een prachtige dag, 70° en de temperatuur loopt op. We zijn onderweg nog even gestopt voor een bakkie koffie, gelijk even de benen strekken. Rond één uur, in de buurt van Orlando, zie ik een vliegtuig tekst schrijven in de lucht, aahhhh...wat romantisch ;) Het eerste woord, LOVE dan U en dan een JE, we waren het zelf al aan het invullen Jessie, Jennie, Jessica.... wat denk je? JESUS! Wat religieus en wat hebben we gelachen! We dachten echt dat er iemand ten huwelijk werd gevraagd ;)

Om een uur of vijf komen we aan bij het hotel, het is echt gewoon op een eiland! En aan het strand, Sanibel aan de Golf van Mexico. We lopen wat over het strand aan de achterkant van ons hotel met inmiddels 92° F. We halen nog even wat boodschappen en dan is het bijna tijd voor de zonsondergang, die willen we niet missen dus lopen we naar het strand. Je wordt al rustig van de zee, het is een prachtig uitzicht! De laatste dagen gaan wel lukken op dit aards paradijs ;)

Erik

Laatste loodjes......... ?