amerika-again.reismee.nl

The lounge

Daar gaan we dan (again). Koffers gepakt en 10.30 uur zitten we in de auto op weg naar Schiphol. We zijn klaar voor onze vlucht DL 0127 departure 14.20 uur. We vliegen met Delta Airlines maar de check-Inn wordt gedaan door KLM. Voor de controle werd er gezegd dat hoge schoenen uit moesten, Peet had zijn bergschoenen aan dus deed ze al uit maar het heeft evengoed wat ‘voeten’ in de aarde gehad om door de doune te komen. Hij heeft twee keer zijn schoenen uit moeten doen!

Als we de doune achter ons laten gaan we op zoek naar de lounge. De vorige keer hebben we hier geen gebruik van gemaakt maar we hebben lounge club kaart!! Dus van tevoren gekeken waar het zat. Kaart wordt gescand en we zitten aan en heerlijk bakkie koffie met een prachtig uitzicht. Je mag overal gebruik van maken, kranten, tijdschriften, dranken, eten, ja...je kan er zelfs douchen. Dat we het niet eerder wisten! We lopen rond 13.40 naar de gate om te boarden en Peet moet daar nog een keer zijn schoenen uit doen.

We vliegen mooi op schema, het tijdsverschil is zes uur (vroeger) en we landen om 18.00 uur. Na de controle (schoenen mochten aan blijven ?) en het ophalen van de koffers zijn we naar rental cars gelopen om de SUV op te halen. We konden ons heel handig aanmelden bij een computer maar ik bleef toch maar in de rij staan. Gelukkig maar want het apparaat had een storing ?. Bij navraag aan de manager mochten we direct doorlopen voor onze SUV. Vlak voor we dachten alles geregeld te hebben, Navi, upgrade, bleek dat we de wagen niet in konden leveren in Miami, daar vandaan vliegen we terug. Uiteindelijk vertrekken we met een witte Yukon XL, groter is er volgens mij niet.......

We hoeven geen navi apart te huren, er zit een navi in. We zijn inmiddels al een tijdje wakkerdus adres van ons eerste hotel ingevoerd en off we go! We kwamen nog wel een tolweg tegen waar we niet op gerekend hadden en krijgen advies om online te betalen anders brengt de verhuurmaatschappij de tol duur in rekening, dat kunnen we zelf wel uitgeven....... Bij het hotel aangekomen en we hebben een heerlijk ruime kamer voor de komende vier dagen. Morgenochtend ontbijt bij Applebees hebben we besloten, nu eindelijk slapen, welterusten.

karin

Jezus t zal een x normaal gaan hahaha blij dat jullie r zijn

mams en paps

nou ik ben al blij dat jully er zijn en alles goed gaat geniet er van he xxxxx

Margareth van Wonderen

Echt hè ?