amerika-again.reismee.nl

Applebee’s and Kissimmee

We hebben een goeie nacht gemaakt en gaan ontbijten bij Applebee’s. Dit restaurant staat direct naast ons hotel, how convenient ? We besluiten gebruik te maken van het buffet, lekker uitgebreid met scrambeled eggs, krokant spek, pancakes, vers fruit, yoghurt etc. Alhoewel er overal eet gelegenheden zijn hebben we de hele dag plezier van ons ontbijt gehad. Het is erg warm 91 F oftewel 32°, heerlijk! Veel water drinken dus ?

We besluiten om naar Kissimmee te gaan. We kregen een tip dat er een oldtimershow zou zijn op dinsdagavond maar blijkt op zaterdagmiddag 1.00 Pm te zijn ?. Helaas zijn we dan al onderweg naar onze volgende lokatie....misschien in de laatste week, dan zijn we weer in de buurt. We zijn wel even bij een elektronica naar binnen gelopen voor een extra omvormer, deze verkocht hij niet maar hij had wel weer een leuk verhaal! Hij vroeg waar we vandaan kwamen, Amsterdam Holland (is handiger om te zeggen). Hij vertelde dat er gisteren ook een Hollander was geweest die naar een omvormer vroeg. Hij was pas hierheen verhuist en wilde een omvormer voor zijn microwave en stove. Stove? Dan koop je dat toch hier als je naar Florida verhuist? Nee, deze man heeft het meegenomen uit Holland en wil een omvormer zodat het hier ook werkt! Oké......dat moet wel een hele speciale zijn! Hij geeft nog wat tips over het bezoeken van the Old Town en wij vervolgen onze weg. Hij geeft nog wat tips over Cape Canaveral en wij vervolgen onze weg.

Verderop in de straat lopen we binnen bij Antiques, we zijn nu eenmaal gek op ‘oude troep’. Het was er zo vol dat je zomaar tien minuten stil staat om te kijken wat er nou eigenlijk allemaal staat! Ik was al gaan lopen en vroeg mij af waar mijn wederhelft was ? Natuurlijk......in gesprek met de eigenaar! Want wat is er nou leuker om de lokale bewoners te spreken. Drie generaties achter de kassa, vader, moeder, dochter en kleindochter. Ook zij vragen waar we vandaan komen, Holland. Hij geeft nog wat tips over het bezoeken van the Old Town.

We lopen richting onze ‘truck’ die je hier overal gemakkelijk kan parkeren. Ik had al eerder gezegd dat we anders omgaan met ‘wat mee te nemen naar Amerika’. Het werd meer van ‘kopen we daar wel’. Dus gisteren besloten om naar meerdere Malls te gaan en naar Walmart, het warenhuis wat alles heeft. Met tassen vol, tevreden over onze aankopen gaan we weer terug naar ons verblijf. We hadden nog plannen om de ‘gym’ van het hotel te bezoeken maar het blijft bij plannen, misschien morgen......

Co

Leuk om te lezen veel plezier!

pap en mams

ik ga straks mijn kind ophalen met ang maar jully vermaken je wel he en t weer dat is ook al n pluspunt heerlijk hoor lekker weer hier is t regen enkoud maar word wel weer beternou lui t beste en blijf genieten he xxxx

karin

nog wat gekocht aan antiek?

Margareth van Wonderen

Dankjewel Co! ?
Veel plezier mams, spannend ?
Ja Karin, we hebben een antiek geurtje gekocht, voor in onze auto. Wel nieuw hoor ☺️