amerika-again.reismee.nl

JFK

We zijn rond 10.30 uur vertrokken vanuit het hotel, nadat we eerst de afstandsbediening hebben geregeld. Gewoon een ander gehad en die doet het direct!! Dat dat gisteravond niet even kon.....na ja, nu onderweg naar Dallas, Texas, the lone star state!

We gaan naar het sixht Floor museum, de verdieping waar vanuit (naar verluidt) J.F. Kennedy is neergeschoten op 22 november 1963, 35ste president.The warren commissie bevat 22.000 pagina’s en ze zijn er nog steeds niet uit of Harvey Lee Oswald alleen of onderdeel was van een ‘conspiracy’. Erg interessant!

Het is inmiddels 16.30 uur en we lopen nog even het Plaza op waar het allemaal gebeurde 22 november 1963. Ik bedacht mij net dat mijn ouders in dat jaar getrouwd zijn! Bizar!

We laten Southfork links leggen vanwege de tijd en besluiten onderweg bij een Ihop te eten. We rijden de I 45 west op waar een auto voor ons heel gevaarlijk rijdt en we besluiten 911 te bellen. Peet geeft een beschrijving en kenteken van de wagen die de volgende afslag neemt, gelukkig. Misschien hebben we vandaag wel iemand het leven gered!

Waar was ik ook weer, Ihop, International house of pancakes. We dachten eindelijk weer eens pancakes te eten maar we hebben toch Sirloin steak tips genomen, met mached patatoes and corn, erg lekkerrr!!

Naast de Ihop zit een outlet Mall en we besluiten even een rondje te lopen, kan geen kwaad na zo’n heerlijke maaltijd. We lopen weer terug naar de auto rond 19.15 uur en rijden terug naar het hotel, het is inmiddels donker hier. Onderweg hadden we bijna een vos ofzo onder de auto, hij schoot voorlangs en op de streep van de linkerbaan bleef het dier even staan waarna het de kant in rende. Op een haar na.....maar gelukkig niet.

Aangekomen bij het hotel hebben we een herhaling van gisteravond, eerst de hot tub daarna het zwembad, heerlijk! We hebben (nog) geen plannen voor morgen dus morgen een verrassingsdag ;)

Tot morgen!

pap en mams

jully hebben n hoop gezien hoor en wat er nog komt leuk hoor en wij geniete er ook nog van de rest dat horen we wel weer nog steeds heel veel plezier he xxxx

Margareth van Wonderen

Gaat lukken ;) Kus!